26 Mayıs 2015

EasyFit Ürünleri ile Tanıştınız mı?

Geçtiğimiz cumartesi günü City's Nişantaşı'nda Arkadaşım Yeşim Mutlu'nun daveti ile çok güzel bir ürün ile tanıştım... 22-23 Mayıs günlerinde düzenlenen "Diyet Şenliği" günleri dahilinde EasyFood markası'nın sahibi Dr. Abdülkadir Erbalcı bize hem yeni ürünleri EasyFit ile tanıştırdı hem de biz ürünleri tatma imkanı yakaladık...


Özenle seçilmiş doğal malzemelerle üretilen birbirinden lezzetli hazır yemekleriyle EasyFit yemek derdinizi sona erdiriyor... EasyFit yemekleri tamamen evde sizin de kullandığınız doğal malzemelerle, hiçbir koruyucu katkı maddesi kullanılmadan üretilmektedir... Sağlıklı yaşam için doğru beslenme çok önemli... EasyFit çok özel üretim teknolojisi ile lezzetli ev yemeklerini besin değerlerini kaybetmeden hazırlamaktadır. Ayrıca bu teknolojisi sayesinde raf ömrü sıkıntısı da yok.
Çok gezgin bir blogger olarak ben hemen yurt dışı gezilerimizde ne kadar kurtarıcı olacağını düşündüm... Genelde yurt dışında yemek konusunda çok sıkıntı yaşıyoruz... Bu ürün sayesinde hem sağlıklı beslenip hem yurt dışında damak zevkimiz aynı şekilde devam etsin diyorum....



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...