13 Kasım 2014

Zorlu'da Sonbahar...

Geçtiğimiz hafta sonu için kuzenim Zorlu PSM'de gösterimde olan "Kibritçi Kız" Müzikaline 4 tane bilet almıştı... Aysu'yu da çağırdılar gittik hep beraber... Aynı hafta sonu Zorlu'da Sonbahar Festivali de varmış... Çeşit çeşit etkinlikler... Adım başı şemsiyeli gösteriler; ikramlık bozalar, salepler, simitler, kestaneler... Önce Aysu ile tek gitmiştim ama içim rahat etmedi annemi de aradım "al Aslı'yı da gel" dedim...

Çocuklar tiyatrodayken ben de kuzenlerimle gezdim biraz Zorlu'da... Önce "kendi şemsiyeni tasarla" etkinliğine gittim... Fikidenk ekibi öncülüğünde blogger annelerin çocukları şemsiye boyamadaydılar... Ben çocuksuz gittim (tiyatroda olmasından dolayı) ama sonrası için ismimizi yazdırdım... Yani tiyatro sonrası çocuklarımızı başka etkinlikler de bekliyordu...

Aşağıdaki fotoğrafı Azra çekmişti... Çok hoşuma gitti... Ellerine sağlık canım....
 

Çocuklar müzikalden çıkmadan hemen önce annem, halam ve Aslı da geldiler... Hep beraber başladık gezmeye... Bir kaç yerde karikatüristler vardı... Hemen çocukların karikatürlerini çizdirdik... Çok hoşumuza gitti...

 
 
 
Sonra şemsiye tasarlama etkinliğine gittik.. Aysu-Aslı-Nehir-Enes kendi şemsiyelerini tasarladılar...

 
 
 
Ayrıca yeşil zemin önünde fotoğraf çekimleri vardı birkaç yerde... Biz de çocukları hem toplu hem tek fotoğraflarını çektirdik... Harika bir hatıra oldu bizlere...

 
 
 
Bu arada bu hafta sonu da "Karlar Ülkesi" müzikaline gidiyor olacağız... Biletler ücretsiz ama gişelerde çıktığı anda tükeniyor... Önümüzdeki hafta da devam ediyor... Siz de internet sayfasına bakıp bence önümüzdeki hafta sonu etkinliğinizi planlayın şimdiden.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...