13 Kasım 2014

Lukapu'dan Aile Çekimi...

İlkbaharda Antep-Adana-Hatay gezisi yapmıştık bu yazımda hatırlarsınız... Gezi sonrası beraber gittiğimiz arkadaşlar bize gezimizin özeti olarak Lukapu'dan fotokitap hazırlamışlardı... Daha önce adını duyduğum halde nedense hiç denememiştim... Ama fotokitabım elime geçince neden ben daha önce yaptırmamışım dedim... Hemen bilgisayarıma programı kurdum... Başladım bütün gezilerimizi fotokitap haline getirmeye...
Artık fotoğraf bastırıp onları nasıl saklarım diye düşüneceğinize siz de fotoğraflarınızla güzel bir hikaye yaratıp kitap haline getirebilirsiniz...

Tabii kızlarım için de hemen bir tane büyük kare hazırladım... İnstagramı çok kullanan biri olarak #caniminlukapusu paylaşımını da yapmazsam olmazdı... Bu sayede de Lukapu'dan  "Aile fotoğraf çekimi" hediyesi kazandım... Temmuz ayı talihlisi olmuştum...

Hemen hazırlıklara başladım... Benim konseptim anne-kız fotoğraf çekimi olacaktı... Kızlarla kendime aynı eteklerden diktirdim, kot gömlek ve tişörtle kombinledim...




Fotoğraflarımız Filiz Tülü ( www.kalplervemelekler ) çekecekti... Kendisiyle Emirgan Korusu için sözleştik... Sabah heyecanlı bir şekilde kalktık... Tabii benim minik Aslı'm ben istemiyorum diye 2.5 yaş krizine girdi... Neyse yine de saçlar yapıldı hazırlanıldı... Aysu'yu gören Aslı hadi tamam ben de çekilicem dedi... Sonra düştük yollara... Erkenden vardık Emirgan Korusu'na... Giyinmem diyen Aslı'yı da orada giydirdim... Ortama ısındık... Filiz hanım geldi, tanıştık, kaynaştık... Birer kahve içip sohbet ettik çekim öncesi...
Lukapu ekibinden Saadet Hanım da gelince çekim için başladık yürümeye... Doğal pozlar olsun istiyoruz ama önce arı geldi çiçeklerin arasına Aysu'yu ürküttü :))) Sonra Aslı ablasının peşinden koşarken yere düştü :)) Biraz maceralı başladık ama güzel devam ettik... Babamız ilk beni katmayın bu fotoğraf çekimi işine dedi ama çekim sonuna doğru onu da ikna ettik...

Hadi şimdi sizi bizim fotoğraflarımızla başbaşa bırakıyorum...












Saadet hanım fotoğraflarımızı çok güzel bir albüm haline getirmiş bize hediye etti... Teşekkür ederiz tekrar... Siz de Lukapu'dan fotoğraf çekimi kazanan şanslı kişilerden biri olmak için albümlerinizi instagram veya facebookda  #caniminlukapusu etiketiyle paylaşın...
Sıradaki talihliler siz olun :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...