12 Kasım 2014

Bloggerlarla Kışa Merhaba Buluşmasi...

Seyhan ve Füsun ile yaza merhaba demiştik ben de burada yazmıştım... Eeee madem kış geliyor "Bloggerlarla Kışa Merhaba" diyelim demişler ve bu etkinliğe beni de davet etmişler...

Mekan olarak Happy Nest kapılarını açmış... Benim de çok merak ettiğim bu mekanı yakından görme fırsatım oldu... Mekan çok güzel... Hep kitap, hem oyuncak hem aktivite merkezi...



 
Birbirinden güzel ikramlarla blogger arkadaşlarımla çay sohbeti harikaydı...
 
 
Kahvesiz yapamam diyen bana o mini cupcake de eşlik etti...
 
 
Ben her iki kızla gittiğim için yanımda annemsiz olmaz dedim beraber gittik... Atölye Luna 'nın hazırladığı birbirinden güzel el pankartlarından annem ve ben kendimize uygun olanı seçtik...

 
Yine Atölye Luna'nın çerçevesi ile de fotoğraf çekilmesek olmazdı...

 
4M Türkiye ile çocuklar birbirinden güzel etkinliklere, atölyelere katıldı...
 
 
 
Oyuncaklarla oynama zevkini yaşayan Aslı çok mutluydu...
 
 
PlanToys oyuncakları hakkında bilgi aldık...
PlanToys fabrikası kauçuk ormanlarının yanına kurulmuş... Kauçuk ağaçları 24 yıl sonra işlevini yapamaz hale geldiklerinden, PlanToys oyuncaklarının tamamı 25 yılını tamamlamış kauçuk ağaçlarından üretilmekteymiş ve her kesilen ağaç yerine yeni bir fide dikilmekteymiş...
 Ahşap oyuncaklar üzerinde bulunan boyalar tamamen bitkisel boyalar olup, kimyasal hiçbir madde içermemektedir. Sağlık açısından tehlikeli olarak bililnen formaldehit tutkaları kullanmaktan kesinlikle kaçındığından da bahsetti Duygu hanım... Çocuklarımıza ha hediyelerini dağıttı...
 
 
 
Farması Kozmetik Bölge Müdürü Filiz hanım da güzel bir hediye paketi hazırlamıştı bizlere.... Teşekkürler...
 
 
Hepsienteresan Pınar hanım çok sevimli bir sepet hazırlamış bizlere... Atölye luna da pankartları yanı sıra sıcak çikolata ve şekerleme dolu küreler hediye etti... Teşekkürler...
 
 
Çürüklerin bir numaralı sebebiyle savaşan Şeker Asidini Dengeleyen Colgate dişi macunu; tüm aile için kullanıma yani hem yetişkinler hem çocuklar için uygun olduğundan favorim oldu...
Ayrıca Palmolive Turkiye, Protex ve HacıŞakir'e de hediyeleri için teşekkürler...
 

 
Bebak kozmetikten el ve vücut kremi için de teşekkürler....

 
Kızlara da pijama takımları için Zeyland 'a teşekkürler...

 
Gün yayıncılık dikkat geliştirme seti ile bizlerleydi...
 
 
İki genç reklamcının yarattığı Paper-us defterlerinden hediye ettiler... Defter koleksiyonuma eklendiler bile... Teşekkürler...
 
 
Biz Happy Nest "Bloggerlala Kışa Merhaba" partisinden mutlu ayrıldık... Gelir gelmez de hediye edilen aktivetinin başına oturup gece lambamızı yaptık....
 


Çok teşekkür ederiz Seyhan ve Füsun'a... Yaz kış yine beraber olmak dileği ile....
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 yorum:

  1. Ne güzel bir yermiş. Biz de eşimle akşam tam olarak böyle bir yere ihtiyacımız olduğundan bahsediyorduk. Burada hiç yok böyle güzel yerler. Çok şanslısınız, tadını çıkarın Alevcim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...