10 Ekim 2014

Turkuazoo Akavryum'da Winx Club Su Altı Gösterisi

Kurban Bayramı boyunca Turkuazoo Akvaryum'da Winx Club'ın su altı gösterisi vardı... Biz de ön gösteriminde oradaydık... Daha önce Aysu 1.5 yaşındayken geldiğimiz Turkuazoo'da o pek bişey anlamamıştı... Ama bu kez hem eğlenceli dakikalar geçirdik hem de winx kızlarının büyülü su altı gösterisini izledik...



Winx gösterisi sonrasında da akvaryumu gezdik doya doya... Köpek balıkları çok ilgisini çekti...


 Bir önceki gün dalış yaptığımı anlatmıştım Aysu'ya o da pek bir heveslendi ben de yapmak istiyorum diye... Benim gibi adrenalin sevecek galiba... (Lunaparklara gittiğimizde kamikazilere binmek istemesinden bu sonuca varmıştım zaten)


Bir de su altı ile ilgili Aysu deniz atları ve deniz yıldızlarına da bayılıyor... Canlı olarak gördüğü deniz yıldızına hayran kalmıştı... "Anne bunlardan eve de alalım ben bakarım" dedi :)



 
 
 
Siz Turkuazoo'daki su altı gösterisini kaçırmış olabilirsiniz (ben biraz geç paylaşım yaptım,ama instagram takipçilerim görmüştür mutlaka) ama sinemalarda Winx Club- Okyanusun Gizemi var... Haydi sinemalara... Biz de en kısa zamanda gidicez...
 
Mutlu hafta sonları herkese.  


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...