27 Ekim 2014

Saadet'in "iki çocuklu hayat" lansmanı

Ben tek çocuk olunca, ikinciyi hemen yapmalıyım ki kızım tek kalmasın diyordum... Allah gönlüme göre de verdi 2.5 yıl ara ile iki kızım oldu... Bazen delilik, bazen ne de iyi oldu dediğim anlar oldu... Sonra blogger annelerle tanıştım benden daha cesaretliler olduğunu da gördüm :)) İşte Saadet de tam da bu bahsettiğim cesaretli annelerden biri... Çünkü onun kuzuları 18 ay ara ile doğdu... Ama bir de fiziğine bakın tam fıstık hatun... Bundan dolayı da azcık kıskanmıyor değilim yanii :))
 
 
Geçtiğimiz günlerde yeni sitesinin tanıtımını masallardan fırlamış bir mekan olan "Kids Nook"ta yaptı...Ben de bu güzel gününde yanındaydım arkadaşımın...
 
 
""Oldum olası yazmayı sevdim zaten, 2009 yılında "hayat" ile ilgili blog yazarken, yine aynı yıl "Size Koca Diyebilir Miyim?" adında kadın-erkek ilişkilerini konu alan eğlenceli ve bol kelime oyunlu kitabım çıktı... Haydi  yeniden bir kitap diyecektim ki,13.10.2010 da önce Ada ve tam 18 ay sonra 09.04.2012 tarihinde Aras doğdu... Zor olsa da bir o kadar keyifli ve deneyim dolu ,iki çocuklu hayatımızı anlatmak için bundan 1 sene önce www.adavearaslahayat.com ile çıktık yola ben ve çocuklarım... Denedik, memnun kaldık, gezdik, gördük, hasta olduk, mutlu olduk, ağladık, kardeş kavgaları yaşadık, hepsini yazdım .. Ben , annelik tamam da kadın olarak, denediğim, memnun kaldığım ürünleri, sevdiğim yerleri, yaşadığım,yaşamayıp dinlediğim hikayeleri,yerleri yazdım... Yetmedi, yine hayat ile ilgili yazmak istedim,belki de birilerinin ihtiyacı vardır dedim ,motive etmek istedim,sizin hayatınıza dokunmak istedim ve yazdım... Çoğaldıkça çoğaldı arkadaşlarım, tavsiye isteyen, çocuklar ile yaptıklarımızı soran, "iki çocukluyum ,şu dönemde siz neler yaptınız?" diyen  ve derken, "ikicocukluhayat.com" geldi dünyaya.. Daha okunabilir,daha kolay ulaşılabilir bir site olsun,isteyen aradığı herşeyi bulabilsin ve ben daha çok anneye , daha çok kadına dokunabileyim diye...""" sözleriyle kendini anlattı bizlere...


 

 


 
Bu güzel saç aksesuarlarından hediye etti her misafirine... Ben bayıldım...

 
Saadet'im sana hem iki çocuklu hayatında, hem de yazı hayatında başarılarının devamını dilerim...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...