17 Eylül 2014

Prenses...


Artık bu yaz için de yazlık maceramız bitmekle beraber yazlıkta çekilmiş bir sürü fotoğraflarımızı paylaşmadığımın farkındayım... Ara ara bunlara yer vermek istiyorum...


Fotoğraf çekmek benim için harika bir motivasyon... Ama poz vermeyi sevmeyen kızlarınız olursa ne yaparsınız... Sinir küpü olur musunuz :(((
İşte bu karelere de başlarken önce biraz zorlandım... Hiç de öyle görünmüyor dimi :)
 

Yok şapkayı takmıycam, sana bakmıycam, bu elbiseyi giymiycem (ki bu elbiseyle yatıp kalktığı bir dönemdi)... daha neler neler....

Eee nasıl mı oldu? Sizin görmediğiniz bir şey var tam da önünde benim telefonumda pepe izliyor :)))

Ara ara da ananesinin "elini çenen koy" dediğinde de "offf" deyip de işte bu pozu veriyor :)))


Saçların lülesine hasta olduğum doğrudur... Ben şekil veremezken o doğuştan maşalı saçlara sahip...



İşte bu ilk seriydi daha neler var neler.... Takipte kalın :)

3 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...