31 Aralık 2012

Akraba günümüz-annemdeyiz...

Akraba günümüzün biri bitti yeni döngü başladı ve nasıl bir şans ise annem her ikisinde de birinci başladı.. Ben bunda sondayım :( Hafta sonu annemde ilk toplantımızı hazır yeni yıla 2 gün kalmış yılbaşı konseptli olsun dedim ve güne yılbaşı pastası ve kurabiyeleri yaparak katkıda bulundum :) Pastayı kanaltürkte yayınlanan "Tatlı sürprizler" programındaki pastayı yaptım.. Kendisi bir mozaik pastadır :))) 




Kurabiyeler de yeni yıla uygun hazırlandı :)


Ve annemin sofrası...





Erken yeni yıl kutlaması.. Amaç fotoğrafa renk katmak :)))






Mozaik pasta...


2 yorum:

  1. canımmmm benım sen nasıl marıfetlısın ya ben sana hayranım 2 cocukla sahanelr cıkartıyorsun... ellerıne emegıne saglık bu arada renk katan kareler superrrr olmusss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım... bir tek tatlı kısmı ile uğraşıyorum ama... yemek desen bilmem...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...