20 Mayıs 2012

Son 10 günümüz boyle geçti :)))

İlk Aslı doğduğunda kaşfettim i-phondaki instagram programını... Herkes günlük hayattan fotoğraflar paylaşıyor e ben de çok severim fotoğraf paylaşmasını ve paylaşılanlara bakmasını.. e boylece ben de katıldım... Baktım ki instagram buluşmaları planlanıyor... E ben de sanal ortamda takip ettiklerimle neden buluşmayayım dedim... Ve 10 mayıs galeriadaki buluşmaya ben de katıldım... kalabalıktık epey...Nevbahar, Sitare, Pelin, mubitoo, meshuremel, santal, gulsahk, AysunYurttaş, elaeceonur, arenandfamily, anemonn, burcusukuşu, tubii, zeynepduman...


 
 



  



  

  


 
 
o akşam Dilek abla geldi anneler günü için kurabiye hazırladık annelerimize... onların fotoğrafını burda paylaşmıştım :)))

aynı akşam Aysu için de çakma hello kitty ve ayıcıklar yapmıştım işte bunları...

 

  
cumartesi Bulgaristan'dan kuzenim geldi... Tam bir ay sonra düğünü var... Hem biraz eksiklerini gidermek için hem de Aslı-Aysu ve bizleri ziyaret için gelmişti... Aysu'yu da 4 aylıkken görmüştü. Aslı'yı da 5 aylıkken görmek kısmet oldu... Hep beraber alışverişe çıkarız diye düşünürken bizim kızlarla nerdeeee. Sadece bir pazar Aysu'yu babasına bırakıp Aslıyı yanımıza alıp gezdik o bile yetti bize :)))  Buyüzden diğer günler annemle çıktılar eksik gidermeye... Bu fotografta da madoda verdiğimiz kısa bir mola :)))


  


Nikahında dağıtmak için kurabiye yapıcam hem kendisine fikir vermek hem de hangisi olsun diye birkaç çeşit yaptık beraber... O da çok sevdi bu kurabiye işini :))) İşte bunlar da seçeneklerimiz.. Sizce hangisi???


Bir sabahımızı özenerek kahvaltı hazırladık... Afiyetle yedik... 


  

Aysu büyük dedeyle (benim dedemle) oyun oynamaya bayılıyor...

 

Haftada bir tekrarlanan Aysu için iyi ki doğdun pastamızı kestik... Boyle devam edersek gerçek doğum gününün hiçbir özelliği kalmıycak diye endişeleniyorum... 


Neyse ki Aksel teyzemiz gitmeden güzel fotoğraflar da çekilebildik :)))


  

 

perşembe akşamı da Nehir geldi Aysu ile güzel güzel oynadılar....


 bu haftasonumuz da Eskişehir'de geçiyor geldiğimde bu postumu da hazırlayacağım....

herkese iyi pazarlar....

2 yorum:

  1. çok güzel bir post ve fotoğrafa çekimleri olmuş,kurabiyeler bir harika,hepside güzel valla seçim yapamıycam,buluşmanız çok hoş olmuş,kızlarında çok şık,kahvaltı sofralarına hiç dayanamma özelliklede böylesi özenle hazırlanmış olanlara afiyetler olsun valla mimledim seni ama yaparmısn bilmem gönlüne kalmış artık yapmak istersen bloğuma bekliyorum gel al mimini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok Tesekkur ederim yine bir guzel yorum için. Ben de ilk kez katıldım bir buluşmaya ve çok hoşuma gitti. Canım mimleri cevaplamak çok hoşuma gidiyor ama senin mım hızına yetişemiyorum :)) en kısa sürede iki tane mım bekliyor beni cavaplanacak.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...