21 Kasım 2011

ÇKL günü buluşması (Çemberlitaş Kız Lisesi)

 Nerdeyse bir yıl geçti bizim kızlarla toplanamıyoruz bir türlü.. Sonunda benim organizasyonum ile Burcu'da bir araya gelebildik... Buluşmaya biraz geç katıldım... Gider gitmez yemek masasına oturduk.. Burcu'cum çok güzel mamalar hazırlamış bize..



Afiyetle yedik, konuştuk, konuştuk, konuştuk... Bizim kızlara da bişey yedirmekle uğraştık ama onlar oyun oynamayı daha çok tercih ettiler.. Peşlerinde koştura koştura yedirdik :))


Geldik tatlılar kısmına... Ay ben yine tatlı krizlerine başladım. Dayanamıyorum yiyorum sonra vericez bişekilde kiloları inşallah... Pasta ve cupcakeler Berivancımdan.. Ellerine sağlık canımcımın... Ben de bi babyshower hazırlayabilirsem (ki boyle şeyler süpriz olur ama ben kendim hazırlıycam) kolay tarifini buldum ben yapıcam :)))


Berivancım kızların isimlerini yazmıştı kalplere benim ufaklık daha isimsiz olduğu için de soru işareti koymuş :))


Kızlarda mum üfleme yarışı... Ah bi de poz verseler...


Bunlar da bizim bıcırıklar...





3 yorum:

  1. Fotoğraflar harika, sofra müthiş, minikler pek sevimli. Ne güzel bir gün olmuş :)

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Deniz Saatçioğlu ; evet gercekten güzel bir gündü. Biciriklarin biraraya gelmesi iyi oluyor.

    YanıtlaSil
  3. bonbon şekeri bu kızlar, al kurabiyelerinde kullan ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...