14 Ekim 2011

Mızmız Aysuuu :)))

Eee yaz bitti... Aysu yazlık sezonunu kapattı... İstanbul'a kesin dönüşünü yaptı.. Ama tabii onun için işkence gibi bir dönem başladı... Sabahları mışıl mışıl uykusundan kaldırıp anneannenı yolunu tutuyoruz... Gece geç uyumasa her çocuk gibi yatması gereken saatte yatsa sorun olmayacak çünkü çok da erken bir saat diil. 8:45de uyandırıp 9'da evden çıkıyoruz... ama neler neler soylene soylene... ben anneanneme gitmiycem, ben elbise giycem, ben pantalon giymiycem, bi de kıyafet seçme derdi :))) Akşamları da aynı dert eve giderken... Ben eve gitmiycem, ben anneannede kalıcam :))) yani çocuk nerdeyse o ortamdan kopamıyor... her çocukta var mıdır boyle problemler... ya da benimki biraz fazla sulu gözlü olduğu için daha da duygusal mı yaklaşıyor herşeye :(((

3 yorum:

  1. ay cok guldum sanırım hemen hemen her cocukta var bu benım kuzum henuz mınık ancak bızdede oryantasyon sorunu var:)

    YanıtlaSil
  2. ayy cok komik, hem cıkmıyo hem donmek istemiyor, gercekten her yasları ayrı dert ayrı güzel sanırım:))

    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Kokosss kelebek va Aysuncum ; gercekten her donemi ayrı bir dert ama her donemi birbirinden sevimli ... Hergün yeni icatlar yeni kaprisler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...